duminică, 8 aprilie 2012

Masina nouă pentru Uica Mihai

Pfui ! Parcă am avut gura spurcată.
M-a oprit ieri poliţia în Timişoară să mă controleze la acte şi un băieţaş de agent cu petliţe de începător mi-a spus aşa de la obraz:
Nene, ce mama naibi mergi cu hârbu ăsta care bârâie, târâie şi mârâie, ia-ţi o maşină ca lumea că doar eşti persoană cu notorietate. Pe cuvânt, nu vezi că Fordul ăsta al matale şi-a dat deja duhul?
Iese fum după el de parcă ar fi uzină cocso-chimică.
Şi mi-a fost ruşine şi mi-am pus nasul în pământ.
Aşa că astăzi m-am pus din nou cu nevasta să caut pe CEL MAI TARE SITE CU MAŞINI
şi să îmi aleg o maşină second hand după calibrul meu.
Că vorba aceea:
Masina? Nu vinde/nu cumpara pana nu ai intrat pe autovit.ro
Şi iarăşi au început discuţiile şi hâra în familie, că uite ce a ales nevastă-mea:
V-aţi prins? Trage la maşini sport.
Eu în schimb am preferat:
sau
ori mai bine
adică maşini mari, de bărbat adevărat.
Rămâne să negociem la sânge şi aşteptăm şi părerile voastre supt formă de comentarii.
Şi vă rog să ţineţi cumine, că dau o bere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu