miercuri, 4 aprilie 2012

Îmi trag maşină second hand

Cine nu cunoaşte hârbul meu de Ford roşu cu care bat ţara în lung şi în lat? e un fel de cal breaz şi lumea se uita a mirare, când îl vede cocoşat ca o cămilă supt povara ceaunelor, cazanelor şi altor scule bucătăriceşti cu care plec prin târguri culinare şi la petreceri câmpeneşti ale mâncăilor.
Dar ieri Fordul meu roşu şi-a dat ultima suflare. Are douăşdoi de ani şi e de o vârstă cu Revoluţia Română, atât cât se mai ştie despre ea.
Motorul a făcut puffff şi gata...
Am chemat medicul de maşini şi el a dat din umeri neputincios. Trebuie o reparaţie capitală în valoare de o mie de euro şi chiar şi aşa nu îl mai pot face flăcău, tot un moş bătrân o să rămână.
Aşa că sfatul lui a fost să îi fac o slujbă creştinească cu pomană de bucate de post şi după aia să îmi cumpăr altă maşină. Că doar lucrurile se schimbă şi nu sunt veşnice.
Şi aşa am făcut, mi-am pupat Fordul pe volan, i-am dat jos husele şi casetofonul la fel de vechi (piesă de muzeu) şi i-am spus lu Nemţoaica de Nevastă-mea să se pregătească de pomană.
Am întins masă lungă cu prietenii, am beut şi am mâncat şi toţi s-au repezit să îmi dea sfaturi cu privire la cum să îmi cumpăr altă maşină .
Şi concluzia generală a fost că cel mai bine să caut pe internet, pe site-ul
Aşa nu o să mai trebuiască să bat târgurile şi expoziţiile, şourumurile şi alte chestii. Din sufragerie, mi-au spus ei, pot să îmi aleg maşina dorită, stând în faţa calculatorului.
Şi n-am mai avut răbdare, chiar atunci am scos tableta mea ipad şi ne-am apucat să căutăm.
Şi fiindcă am buget mic, vorba vine, m-am hotărât să iau o maşină second hand nu prea veche şi cu gabarit, fiindcă aşa îmi trebuie mie, o maşină încăpătoare şi mai mare pe dinăuntru decât pe dinafară.
Ce să vă spun, siteul ăsta, e o comoară, am găsit o ofertă înnebunitoare şi m-am apucat să mă cert cu prietenii, că fiecare cu părerea lui, cu visul lui despre o maşină, cu preferinţe şi cu pretenţii.
Până la urmă am ales trei maşini pe care mi le-am notat şi a rămas, după ce îmi pleacă prietenii pe trei cărări pe la casele lor, să mă aşez doar eu cu neţoaica în pat, cu tableta între noi şi să ne hotărâm pe care dintre maşini o luăm.
Fraţii mei, nici nu ştiţi ce mişto e să stai în pat şi să îţi alegi maşina, culcuşit între perne.
Doamne cât iubesc chestia asta!
Dar să vă arât cam la ce ne-am oprit noi:
Un Land Rover, un Mercedes, un Mitsubishi.
Toate trei arată bine, toate trei au preţuri bune.
Mărfuri de calitate adică.
Dar nu ne putem hotărâ.
De aceea vărog şi pe voi dragi ai mei prieteni, să studiaţi ofertele şi să ne daţi un sfat.
Că vorba aia, nu îţi iei maşină în fiecare zi şi dacă o iei apăi trebuie să o iei !
Aşa că lăsaţi-mi commenturi ajutătoare şi cine ştie când vă hotărâţi şi voi să vă cumpăraţi altă maşină, găsiţi ajutor la autovit.ro
Că vorba aia:
„Masina? Nu vinde/nu cumpara pana nu ai intrat pe autovit.ro”

3 comentarii:

  1. Mie-mi place Land Rover, dar si Mitsubishi, cam in aceeasi masura!!Sunt masini mai mari, sigure...incapatoare pentru toate ceaunele si cratitele!;)
    Mercedesul, fiind considerata masina de lux, va fi mai greu de intretinut(piese mai scumpe, etc.)

    Indiferent pe care o vei alege, sa ai drumuri insorite si ceaune pline!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place faza asta, cu parerile celorlalti. Cu cat ceri si primesti mai multe, cu atat va trebui sa curga mai multa rachie pana sa se lamureasca lucrurile. Si sa ajungi inapoi la faza de inceput, adica:Eu cu cine votez?(Hic).
    Cel mai de ajutor raspuns pe care l-am primit vreodata, la o intrebare de felul asta, a fost indemnul:"Daca vrei sa ma asculti pe mine, FACI CUM VREI!" . Bineninteles, insa, ca si faza asta cu "el zice, ea zice..." are farmecul ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bineinteles ca m-am balbait, vad.(Hic)

    RăspundețiȘtergere