luni, 29 octombrie 2012

Uraaa, începe campania

Circul electoral a început- doamne nu mai pot de o plăcere masochistă, e la fel  datului cu brifta în... ştiţi voi unde.
O să îmi cumpăr o rudă de parizer ieftin făcut din gheare de pui, şorici de oaie şi urechi de porc inanit, o sticlă de bere de malţ cu gust puternic şi amărui, pâine nu îmi trebuie, că pot mânca ce rămâne de la strachina motanului şi o să stau în fotoliu cu mânurile pe telecomandă să urmăresc dările în stambă de la televizor.
Dar ce distracţie va fi dacă aşa cum se zvoneşte o să cam lipsească stând cam cu capul la cutie, cele două dive ale mele, mâncale-aş fotogenia.
Elena Udrea dusă să locuiască o lună la bloc la Roman, ca o romancă adevărată să candidească acolo mai mult pe şestache.
Şi Roberta a lui Anastase care ăşi aranjează plină de bunăcuviinţă ploile la Ploieşti, unde se ştie că ploaie cu mandate daibojeneşti.
Amândouă divele mele, au luat campania apostoleşte, Elena coborându-se de pe tocuri şi împărţind în diaspora de la Romanaţi cărţi de citit (că mai sunt şi altfel de cărţi, bunăoară cele de alegător) iar Roberta retrăgându-se din faţa presei cu spini, în propria tipografie unde editează un ziar gratuit cu poze alb- negru (mai mult negru).
Şi mai sunt câteva doamne de care nu vreau să mă lipsesc, Sulfinica cea galeşă, doamna cu Ciocu Mic udat cu apă din pahar, doamna Anca "să transportaţi bineee !!! " şi cam atât, că restul sunt firave şi fără miere pe foncţie.
Şi simt nevoia să fac un îndemn general Divelor care îmi sunt delicatese televizoristice, campanistice şi alegătoristice:
Fetele mele ! Doamnelor ! Silfidelor ! Gugureşelor !
Nu vă trageţi înapoi, nu vă dezlipiţi de bară, de sticlă, de interviuri, de defilări pe toace cu decolteurili în prim plan.
Fiţi Raskolnicovnice, agresive, punitive, subversive, cu gura mare, bătăioase, tăioase, mincinoase şi tot tacâmul despre care ştiţi ca nimeni altele !
Că nu are ce să vi se întâmple, mai rău de atât nu puteţi ajunge !
Sau ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu