joi, 5 iulie 2012

Dă-i în mă-sa de popor...

Vreau să vă spun în primul rând că îmi iubesc ţara cu toată fiinţa mea şi cu toată fiinţa mea şi cu toată fiinţa mea...
Vreau să vă spun în primul rând că mă cutremur de dragul ei şi de dragul ei şi de dragul ei...
Vreau să vă spun în primul rând că sunt curat în suflet şi în suflet şi în suflet...
Apoi o să le spun pe celelalte ca să vă cutremuraţi:
- dacă Ceauşescu ar învia din morţi printr-o minune, apăi ar trebui împuşcat la loc pentru vina zilelor pe care le trăim. Dacă nu ar fi avut grobiana înţelegere să se socotească buricul pământului, nu am fi ajuns să trăim într-o ţară împuşcată şi preluată de bandiţi în traista falsei democraţii. Linia a doua a pecereului a furat industria care avea etichetă de morman de fiare vechi de la Petre Roman, a topit-o şi şi a făcut din ea buncăr politic cu turnuleţe, aer condiţionat şi eşpament de lamborghiniferrarirolsroyce. Linia întâi a securităţii a devalizat conturile internaţionale secrete şi a construit antene pentru televiziuni unse cu untul suferinţelor pensionăreşti şi maternale. Voiculescu strigă hoţii uitându-se în oglindă. Tătucu Iliescu cel cu faţă umană l-a lăsat pe Hrebenciuc şi pe ceilalţi hrebenciuci să fure cu măsură ca să rămână oarecum săraci şi cinstiţi în aparenţa electorală. Ţărăniştii au terfelit istoricismul partinic transormându-l într-o greaţă populară, Băsescu a vândut flota ca să nu-l oblige cineva să se întoarcă la timona de care s-a dezobişnuit, Tăriceanu a mai pus mâna să îi mai dea nişte milardemilioane Patriciului Dinu Păturică, iar Vântu (SOV) a fost vânticelul- zefir care a suflat în toate seifurile, casieriile şi buzunarele adăpostitoare de creiţari.
Becali, Mititelu, nici nu mai ştiu cum îi cheamă pe ceilalţi de nervi au luat fotbalul şi l-au transformat în gumilastic de tras după porumbei şi fără osebire, fără falseturi şi cu partituri nescrise dar bine băgate la cap, toţi cîntă pe trei voci dar aproape la unison precum în Corul din Nabuco:
Dă-i mă în măsa de pensionari, ce mai vor colivă? Dă-le mă în mă-sa de gravide ce mai vor prezervative gratis, că s-a transformat ţara într-una de mămici? Dă-i mă în mă-sa de profesori ce mai vor, dă-i mă în măsa de militari ce mai vor, dă-i în măsa de revoluţionari ce mai vor, dă-i mă în măsa de popor...
Şi uite aşa, cam trei milioane plecară afară scârbiţi şi îndureraţi, cinci milioane şomeză, şi restul milioanelor trăiesc precum într-o vale adâncă dintre doi munţi. Fără orizont, fără o cărare spre lumină şi căldură.
Iar tembelii ăştia se cramponează de scaune, slănina puterii le unge râturile şi răsuflarea întregului politic pute a cadavru şi a măsele stricate de atâta ros la ciolan.
Dar ei nu au nici o vină.
De vină e Ceauşescu şi numai Ceauşescu fiindcă a scăpat lucrurile din mînă şi s-a purtat aşa cum se poartă astăzi Băsescu.
Doamne, aţi văzut ce mult semăna astăzi Traian aflat în parlament cu Niculae?
Aceeaşi efigie de ceară a disperării.
Şi dă aia vă zic, dă vină e Ceauşescu şi dacă învie din morţi şi daţi ochii cu el, nu ezitaţi ?
Împuşcaţi-l pă nemernic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu