luni, 27 februarie 2012

Proprietar de ţară

Ţara mea este de fapt ţara noastră.
De-abia acum înţeleg acest concept. Nu trăiesc de unul singur în România, sunt coleg de ţară cu Gigi Becali, Elena Udrea, Dan Diaconescu şi chiar cu Emil Boc despre care nu mai ştiu nimic.
Cred că e mai mult la sală, face sport.
Şi eu, ca naivul credeam că ţara asta cu ape limpezi, peşti în ele, dealuri verzi, oi pe ele, munţi înalţi brazi pe ele, câmpii roditoare, zăpadă pe ele, e doar a mea şi numai a mea. Că sunt proprietar şi stăpân. Că fac ce vrea muşchiul meu şi am dreptul la tot şi tot mi se cuvine.
Dar nu-i aşa...
Mă bate gândul să îmi dau demisia din România şi să îmi fac o ţară de hârtie şi cuvinte în care să locuiesc singur. Eventual dacă veniţi pe la mine în vizită ca să îmi vedeţi cuvintele, vă pun şi viză de intrare la graniţă.
Ai? Ce ziceţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu