joi, 1 martie 2012

Despre nemernici

Uneori nemernicia merge atât de departe încât poate fi considerată boală psihică.
Constatare amară pe care o fac după ce am vizitat câteva site-uri de pe Internet.
Ştiţi cu toţii sau măcar bănuiţi ce boală cruntă este cancerul şi cât de mult afectează ea România.
Eu personal am trecut prin această dramă cutremurătoare, acum doi ani am fost operat, rezecţie de stomac şi de fiere şi numai Dumnezeu a hotărât să mai mă ţină o vreme în palma Lui.
Şi iată găsesc pe Net astăzi un site unde un NEMERNIC CARE SE DECLARĂ EL ÎNSĂŞI BOLNAV ŞI VINDECAT DE CANCER, vinde la preţul absurd de 97 de lei o carte care conţine remediile şi vindecarea bolii în totalitate.
Sunt sigur că nemernicul- nu îmi place acest cuvânt dar mă simt obligat să îl folosesc- nu a fost niciodată bolnav de cancer, pentru că dacă ar fi fost, am găsi în el un om care înţelege şi viaţa şi moartea deopotrivă.
Nu e decât un înşelător, un parşiv care vinde iluzii spre a-şi umfla buzunarul.
Şi ca el mai sunt o duzină.
Gândiţi-vă că avem cam 800.000 de bolnavi în România şi că doar 10 la sută, disperaţi, îşi trag de la gură ca să comande cartea.
Vă daţi seama câţi bani împuţiţi bagă neispărvitul (iată că am găsit un cuvânt mai bun) ăsta în buzunar?
Dar pe lângă asta, publicaţii serioase on line, la care nu te aştepţi, îi fac publicitate şi îl adăpostesc în paginile lor, un gest la fel de condamnabil.
Vă dau adresa nemernicului care vinde iluzii bolnavilor de cancer ca să îl înjuraţi şi voi aşa cum îl înjur eu !
Stopcancerului.com/povestea_mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu