sâmbătă, 24 martie 2012

Plec din ţară la noapte

Lumea rea bârfeşte...
Lumea rea ponegreşte...
E plină lumea de lume rea...
Cică Elena Udrea ar fi gacica lu domn Preşedinte şi că şi a ajuns ministeriabilă prestând cu fofoloanca...
Răi da şi fraieri, păi nu se prindea doamna lu domn Preşedinte şi îl băga în cotrocenii lui de vaporean?
Cică Elena Băsescu e proastă de dă în gropi şi nu ştie să vorbeşte...
Pervertiţi domne, pervertiţi, păi nu o vota atâţia votanţi care este...
Cică ala micu de a fost priministru, cum dracu îl chema... Toc, Poc, Moc , ştiţi voi despre care este vorba, ar fi luat examenele de la facultate prestând muncă de dulgher cu tesla la vilele de lemn ale decanului, prodecanului şi rectorului de la Facu...
Păi ce era ăia proşti să îşi lase gradu seisimic pe mâna pămpălăului?
Rea lume domne, plină de venin, nu le-ar mai ajunge pensiile şi indemnizaţiile.
Din cauza lu românii ăşta care ştie numa să dea cu boata şi cu sapa, m-am hotărât să plec din ţară.
Am vorbit aseară cu domn deputat Boldea să mă ia la el în Kenya şi diseară plec spre Congo.
Aşa că asta e ultima mea postare, vă las pe mâini bune:
Preşu
Udroaica
Elena cu buze de ceramică
Au ei grijă de voi mă nemernicilor care sunteţi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu