joi, 22 martie 2012

NU MAI CANDIDEZ

Am primit ameninţări teribile fraţilor...
Candidatura mea la postul de Preşedinte al Universului a umplut de fiori tot mediul politic.
Pentru că băieţii ăştia cu milioane de euroi în spate şi-au dat seama că în faţa mea nu au nici o şansă.
La început mi-au făcut oferte generoase.
Primul a fost Dan Diaconescu, subţirel şi direct mi-a oferit un iacht cu tot cu căpitan şi două mateloate, ca să mă înscriu în partidul său şi să candidez sub culoarea violet. Şi cum l-am refuzat politicos, m-a ameninţat cu dezvăluiri despre faptul că pun prea mult leuştean în ciorbă şi folosesc numai legume importate din Ungaria.
Între timp, îmi sosise un fax de la domnul Prigoană care pe un ton amical îmi cerea să renunţ la candidatură în schimbul a trei mii de tone de deşeuri reciclabile şi o maşină tip vidanjă care curăţă tot. Şi dacă nu, nu...
Nu i-am dat importanţă pentru că tocmai vorbeam la telefon cu Gigi Becali. El îmi oferea iaurt de oaie pe toată viaţa şi un loc în loja de onoare de pe Ghencea.
Apoi a trecut la ameninţări şi cum eram prea absorbit să îl ascult pe celălalt fir pe Traian Băsescu, nu l-am mai băgat în seamă.
Preşedintele nostru mi-a spus direct şi de la obraz că îl deranjează candidatura mea şi m-a băgat marinăreşte undeva de unde să nu mai ies.
Şi a fost atât de convingător încăt, fraţilor, am hotărât să nu mai candidez.
Aşa că pentru moment, Universul va rămâne fără Preşedinte.
Şper să se descurce el şi fără, aşa cum s-a descurcat până acuma.
Iar eu o să îmi văd de cratiţele mele vechi.
Şi îmi cer iertare dacă v-am dezamăgit, dar cred că sunteţi obişnuiţi cu minciunile politicienilor!

Un comentariu:

  1. Baaa neneeeee, baaa!
    Si eu care adunasem 10.000.000 de voturi pentru candidatura ta!
    Lasa ca le folosesc sa-mi dau voturi pe FB la concursurile alea de tot rahatul....!
    Sa traiesti Uica Maica!

    RăspundețiȘtergere