vineri, 29 noiembrie 2013

Asociat cu Elena Udrea


                                             DA ! M-AM ASOCIAT CU ELENA UDREA !!!

De mult timp mă bătea la cap şi mă fu--a la icre să intru cu ea în afaceri, să luptăm cot la cot pentru Edificarea Societăţii Capitaliste Multilateral Dezvoltate în România, să propăşim şi să devenim stâlpi de bază ai Noi Ordini Economice în Uniunea Europeană.
De câteva ori a plâns pe umărul meu şi a lăcărămat, deschizându-şi sufletul.
Relaţia ei cu Băsescu devenise apăsătoare, preşu pierdea pre mult timp în cancelarie cu consilierii (bănuia că joacă pocher pe lefurile şi diurnele de deplasare) se ocupa mai mult de nepoţică decât de... mă înţelegeţi şi când nu era în cabinet ori lângă leagăn, bea de stingea. Şi din cauza bugetului redus trecuse de la vizichi la ţuică două prune, care pute îngrozitor a doagă.
Era nefericită biata Elena, dar ce puteam să îi fac.
Dar până la urmă mi-am călcat pe suflet.
Da !
Ştiţi cât de elegant mă port cu femeile, iar blondele au fost slăbiciunea mea dintodeauna.
Aşa că am băgat mare, mi-am lichidat toate celelalte afaceri, ferma de pui cu patru picioare de la Bacău, crescătoria de râme portocalii de la Craiova şi toate staţiunile de cercetare a tehnologiei de creştere a urzicilor şi cu banii obţinuţi, plus ce mai aveam de la telegondole, am cumpărat două mii de hectare de teren în Ialomiţa.
Elena a plesznit pur şi simplu de fericire, mi-a sărit în braţe şi m-a sărutat cu o căldură neobişnuită pentru ea, care în general e rece ca un pui ţinut în congelator.
Am decis că ne vom apuca serios de cultivarea pentru export în China, a spanacului , şteviei şi drăgăveiului bio, pe care le vom produce în culturi succesive, în sere, solarii şi câmp deschis, cu fonduri de la UE  şi cu ce mai prindem când or pleca netoţii ăştia de la guvernare şi venim noi la putere iarăşi.
Elena e sigură de asta, ştie negreşit că Băsescu a pregătit o bombă colosală pentru Ponta şi o să-l radă din politică definitiv.
Aşa că fraţilor, dacă vă mai aud că scoateţi vreo vorbuliţă la adresa doamnei Udrea, vă iau în şuriu şi vă înşir maţele pe gardul de la Cotroceni. Ştiţi doar că nu glumesc. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu