sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Băsescu a pus SRI-ul pe mine !

M-a sunat aseară diperată, Elena Udrea. Avea o voce guturală şi aproape insterică, striga în receptor şi o auzeam cum tremură ca o frunză. A aflat Traian că m-am asociat cu tine,  că ne-am luat teren în tovărăşie, că o să facem împreună agricultură şi vom cultiva urzici şi ştevie pentru export în China. Parcă a turbat de furie, a aruncat după mine cu paharul plin de vischi, lucru pe care nu l-a mai făcut niciodată până acum. De obicei golea paharul înainte de a-l arunca . Şi  m-a înjurat ca vaporenii, nici nu vreau să îţi repet ce mi-a strigat, ceva de copastie, bordaj şi mai ceva care seamănă a timonă ori ... nici nu mai ştiu, am fugit pur şi simplu desculţă, nici nu m-am gîndit măcar o secundă să îmi iau papucii, deşii sunt ăia albaştrii cu strasuri, care ştii că îmi plac mie, i-am purtat în campanie şi mi-au adus noroc că am ieşit prima de pe locul doi.
Dar sunt sigură că o să îmi dea el papucii...
La final, mi-a spus Elena ceva care mi-a dat de gândit: Vezi, a zis ea, a promis Băsescu că o să pună sereiu pe tine. A dat deja ordin, o să umble spionii în dîra ta şi o să te cotrobăiască până şi în gaura... în gaura...
Şi ţi-a pus şi telefonul sub urmărire.
Atunci închide dracului telefonul fă nebuno, îţi dai seama că tembelu aude tot ce vorbim....
Şi am închis.
Am privit jos pe geam, în stradă era o maşină de gunoi, nou nouţă, cu numere de Arad, cu cauciucuri Pirelii, şi girofar, doi gunoieri suspecţi cu uniforme noi şi pantofi Leonardo, iar pe partea cealaltă a străzii am văzut un tip ciudat cu o pungă de plastic în care aparent era aurolac, numai că tipul în loc să tragă din ea pe nas, roste atot felul de indicaţii.
Aha ! Mi-am spus, au trimis băieţii de la interceptări, abosvenţii angajaţi în toamnă pe pile, ăştia nici nu ştiu cu ce se mănâncă o interceptare.
Şi m-am dus de m-am culcat liniştit.

Un comentariu:

  1. Uico, ascunde bine cartoaiele de retete, ca pe alea a pus ochiu' ala cu acare se uita la faina.Cu celalalt se uita in camara(incui-o bine si dormi cu cheia sub perina), ca au de gand sa ti-o goleasca.Pai cum , crezi ca de pomana au adus masina aia NOUA in fata casei?
    Daca totusi dau iama , da-mi un tignal, ca-l trimit pe Athos sa-i manance :))))

    RăspundețiȘtergere